mandag 19. september 2011

Høst i hagen

Nå er det snart slutt på sommeren, men det å sitte ute å slappe av med en genser går enda bra.
I dag har det regne " i bøtter og spann", men sola kom fram en times tid på ettermiddagen.
Denne vakre klematisen har jeg hatt i mange år. I år trodde jeg at den var død, så jeg klippet den helt ned. Resultatet er at den har blitt, en enda vakrere og storblomstrende frodig plante.

 Denne pleier normalt å blomstre i mai-juni

Rosene har fått mange brune flekker i år, men denne Clair Renaissance er bare utrolig vakker. 
Den er faktisk like høy som meg- jeg er/var 173.

 Litt pjuskete barokk rose, men blomstrer bra. Vil så gjerne!

Min vakre gullgule Austinrose, Golden Celebration har derimot ikke hatt mange blomster i år.
Vi må nyte dagene som er hagedager! 
Før frosten kommer og tar det, men det kan også bli vakre bilder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: anonym og skriver det du vil, med hilsen "navnet ditt" og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!