torsdag 22. desember 2011

Pepperkakehus av hytta 1993

Endelig hadde vi fått oss hytte i byen, og det måtte vi bygge pepperkakehus av og slik ble det

Her er mine medhjelpere i gang med kjevling og baking hjemme i Sørskogbygda, 
det er nå 18 år siden dette bildet ble tatt.

Vi bygde etter sommerens bilder, og gledet oss allerede til blomstringen og videre planer.
Iallfall jeg, hadde mange drømmer og de har gått i riktig retning!
Så her skal jeg vise dere noe av hva vi gjorde med huset etterhvert, slik at det nå har blitt hjemmet vårt!

Ønsker alle kjente, ukjente, venner og familie en

GOD JUL!
Fra Ingun

1 kommentar:

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: anonym og skriver det du vil, med hilsen "navnet ditt" og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!