søndag 11. mars 2012

Frekt tyveri hjemme hos meg!

Dette er vår koselige uteplass om sommeren. Der var det en skulptur som sto som man ser på bildet!





Denne skulpturen har stått på vår uteplass i flere år. Nå har noen gått inn i hagen vår og stjålet denne.



        En gipsskulptur som ikke  har noen pengeverdi, men som vi savner veldig.

Skulpturen er min forhenværende svigerinne og laget av min bror, billedhuggeren
Svein-Tore Kleppan 



Jeg skjønner ikke at noen kan være så frekke og hvilken interesse har noen av å ha denne skulpturen av en ukjent kvinne for dem. Uteplassen blir ikke den samme uten den.

Har noen sett den vil vi ha beskjed om dette!
Jeg er egentlig ganske sjokkert over at noen gjør seg til kjeltring for noe slikt. Den er ganske tung, så den må ha blitt fraktet bort med bil. 


NB: Hadde besøk av Broren min, Svein-Tore.
 Han kunne fortelle at to av hans skulpturer har blitt stjålet før.

1. Et bronsjehode på Lillehammer for mange år siden, ikke funnet!
2. En stor bronsefigur ble stjålet på Jevnaker, med sokkel Se bildet!
Den ble funnet hjemme hos en sprø mann som samlet på alt.
Se bilder av skulpturen HER


1 kommentar:

  1. Hva folk kan få seg til!
    Jeg har selv fått stjålet en kjeramikkrukke som var skrudd fast på veggen og en kurv med blomster pluss nyplantede roser fra hagen.
    Det finnes visst ingen grenser for hvor frekke folk kan være!
    Men denne skulpturen er jo helt spesiell, så vi får håpe noen får øye på den. Det skal ikke være så lett å komme med noen god forklaring på at man har akkurat denne hjemme hos seg!

    SvarSlett

Har du lyst til å skrive kommentarer er det veldig hyggelig. Har du ikke googel konto går du bare til kommenter som: anonym og skriver det du vil, med hilsen "navnet ditt" og send. Det er hyggelig å få respons for meg på det jeg legger ut!